Autor: | Gary Armstrong, Philip Kotler |
Lehekülgede arv: | 704 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 14364276 |
Marketing: An Introduction shows you how creating and capturing customer value drives effective marketing strategies. The text reflects major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement and relationships. This in turn gives you a richer understanding of basic marketing concepts, strategies and practices. The 15th Edition features updated and deeply developed chapter-opening vignettes, Marketing at Work highlights, company cases and end-of-chapter exercises. With these, you'll get ample practice applying marketing concepts to real-world company scenarios.
Kauba ID: | 14364276 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,22 x 0,28 m, 1,5 kg |
Kirjastus: | Pearson Education Limited |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Majandusteadus |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Gary Armstrong, Philip Kotler |
Lehekülgede arv: | 704 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.