1

Marketing: An Introduction, Global Edition 15th edition

Täpsustused:
Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler
Lehekülgede arv: 704
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 14364276
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 767 x 18 kuus
10005
10005
767 / kuus
või
3 3335
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
14894
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

30. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. maist

000

Unisend pakiautomaat

30. maist

000

Postkontor

30. maist

000

Kuller

30. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

30. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. maist

000

Unisend pakiautomaat

30. maist

000

Postkontor

30. maist

000

Kuller

30. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
14894
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Marketing: An Introduction, Global Edition 15th edition

Marketing: An Introduction shows you how creating and capturing customer value drives effective marketing strategies. The text reflects major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement and relationships. This in turn gives you a richer understanding of basic marketing concepts, strategies and practices. The 15th Edition features updated and deeply developed chapter-opening vignettes, Marketing at Work highlights, company cases and end-of-chapter exercises. With these, you'll get ample practice applying marketing concepts to real-world company scenarios.

Üldine tooteinfo: Marketing: An Introduction, Global Edition 15th edition

Kauba ID: 14364276
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,22 x 0,28 m, 1,5 kg
Kirjastus: Pearson Education Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler
Lehekülgede arv: 704
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing: An Introduction, Global Edition 15th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Marketing: An Introduction, Global Edition 15th edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.3
(1078 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

26. maist

000
Võimalikud tarneviisid
14894

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos