1

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Täpsustused:
Autor: V. Kumar, David W. Stewart, Naresh K. Malhotra
Lehekülgede arv: 360
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 12226836
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!* 0 p. 00:00:00
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 823 x 24 kuus
13104
13104
823 / kuus
või
3 4368
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

16. juunist

000

Unisend pakiautomaat

16. juunist

000

Postkontor

16. juunist

000

Kuller

16. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

16. juunist

000

Unisend pakiautomaat

16. juunist

000

Postkontor

16. juunist

000

Kuller

16. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

This volume offers 11 essays by business, marketing, and management specialists from Europe, Asia, and the US, who discuss marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes. They address measures of firm performance, including the marketing implications of financial accounting, customer feedback metrics for marketing accountability, the relationship between brand equity and price and volume premiums, linking market orientation capabilities to organizational performance, and multichannel data-driven attribution models; measures of social interaction, including the impact of marketing actions on environmental and social performance, a social network research paradigm for marketing, and the unintended impact of attitudinal word-of-mouth drivers; and measures related to social outcomes, focusing on inner-city retailing to improve inner-city attractiveness. Distributed in North America by Turpin Distribution. Annotation ©2021 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)

Üldine tooteinfo: Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Kauba ID: 12226836
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: Emerald Publishing Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: V. Kumar, David W. Stewart, Naresh K. Malhotra
Lehekülgede arv: 360
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki