Autor: | V. Kumar, David W. Stewart, Naresh K. Malhotra |
Lehekülgede arv: | 360 |
Ilmumisaasta: | 2021 |
Kauba ID: | 12226836 |
This volume offers 11 essays by business, marketing, and management specialists from Europe, Asia, and the US, who discuss marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes. They address measures of firm performance, including the marketing implications of financial accounting, customer feedback metrics for marketing accountability, the relationship between brand equity and price and volume premiums, linking market orientation capabilities to organizational performance, and multichannel data-driven attribution models; measures of social interaction, including the impact of marketing actions on environmental and social performance, a social network research paradigm for marketing, and the unintended impact of attitudinal word-of-mouth drivers; and measures related to social outcomes, focusing on inner-city retailing to improve inner-city attractiveness. Distributed in North America by Turpin Distribution. Annotation ©2021 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
Kauba ID: | 12226836 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg |
Kirjastus: | Emerald Publishing Limited |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Kõva |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | V. Kumar, David W. Stewart, Naresh K. Malhotra |
Lehekülgede arv: | 360 |
Ilmumisaasta: | 2021 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.