1

Marketing 6.0: The Future Is Immersive

Täpsustused:
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 30057183
2484
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

13. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

13. maist

000

Postkontor

13. maist

000

Kuller

13. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

13. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

13. maist

000

Postkontor

13. maist

000

Kuller

13. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Marketing 6.0: The Future Is Immersive

Rediscover the fundamentals of marketing along with the rise of metamarketing from the best in the business In Marketing 6.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world. In a new age of metamarketing, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade. Readers will learn about: The building blocks of metamarketing Generation Z and Generation Alpha and the technologies they use daily How to tap into metaverses and extended reality The potential obstacles and solutions for creating a more interactive and immersive experience. Marketing has evolved to address global challenges and changing customer expectations. Incorporating sustainability themes and new technologies for customer engagement are essential for businesses to remain relevant. Indeed, marketing has shifted from traditional to digital, but most customers still value some forms of human interaction. As a result, multichannel and omnichannel marketing have become popular among marketers aiming to leverage both traditional and digital engagement. Metamarketing goes beyond that and offers a genuine physical and digital convergence by providing a more interactive and immersive customer experience across physical and digital spaces.

Üldine tooteinfo: Marketing 6.0: The Future Is Immersive

Kauba ID: 30057183
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,57 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing 6.0: The Future Is Immersive
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Marketing 6.0: The Future Is Immersive


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos