Autor: | D Woodburn |
Lehekülgede arv: | 496 |
Ilmumisaasta: | 2011 |
Kauba ID: | 15694444 |
This helpful text clearly sets out the very best, state-of-the-art strategies in key account management. The authors provide the tools and processes for successful KAM, from developing a customer categorization system that really works, to analyzing the needs of key accounts. Topics include why key account management has become so critical to commercial success; the role of key management in strategic planning; how companies build profitable relationships with their customers; and what it takes to be a successful key account manager.
Kauba ID: | 15694444 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,02 x 0,2 x 0,25 m, 1,23 kg |
Kirjastus: | John Wiley & Sons Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pole informatsiooni |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | D Woodburn |
Lehekülgede arv: | 496 |
Ilmumisaasta: | 2011 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.