Autor: | Simon Collinson, Rajneesh Narula, Alan Rugman, Täpsustamata |
Lehekülgede arv: | 728, Täpsustamata |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Kauba ID: | 13482906 |
For undergraduate and postgraduate students taking modules in international business, international strategy and global business practice. Explore and understand international business through practical, theory and analytical frameworks International Business, 8th Edition, by Collinson, Narula and Rugman presents data and evidence to assist you to map trends, make predictions and take on the role of decision makers in business and governments, in order to enable you to lead organizations with real insight in a complex, global environment. This textbook connects tried-and-tested theory, analytical frameworks, data and case examples to deliver a comprehensive guide to the subject from authors who keep pace with the ongoing developments in both theory and practice, focusing on the impacts of decisions on both the performance of multinational firms and the societies and economies they work in. Pearson, the world's learning company.
Kauba ID: | 13482906 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,19 x 0,26 m, 1,34 kg |
Kirjastus: | Pearson Education Limited |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pole informatsiooni |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Simon Collinson, Rajneesh Narula, Alan Rugman, Täpsustamata |
Lehekülgede arv: | 728, Täpsustamata |
Ilmumisaasta: | 2020 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.