1

Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

Täpsustused:
Autor: Eric Benjamin Seufert
Lehekülgede arv: 254
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 14708166
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 702 x 9 kuus
5308
5308
702 / kuus
või
3 1770
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
6117
-
8209
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

30. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. maist

000

Unisend pakiautomaat

30. maist

000

Postkontor

30. maist

000

Kuller

30. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

30. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. maist

000

Unisend pakiautomaat

30. maist

000

Postkontor

30. maist

000

Kuller

30. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
6117
KATARATA
8199
Minced
8209
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

Freemium is a business model in which the basic product is provided free of charge and payments are only required on advanced and more complex options and features. It is a rapidly growing and developing paradigm, part of the range of economic models that have developed in these early post-capitalist days. As such, this introduction to freemium model and its concepts is an important book, of use to a range of professionals, from management and sales people to IT professionals and engineers. Opening with a general description of the freemium model and an overview of analytical techniques and the interrelation between freemium and big data, we move on to descriptions of quantitative methods to be used with the model, and miscellaneous metrics to organize its functionality and determine the viability of a particular product. Further chapters discuss monetization, growth and the concept of lifetime customer value, which, if not unique, is certainly more important to this model than to many others. As a part of a vague series from Morgan Kaufmann which includes other books on Big Data, Information Management and Data Mining, this volume will be useful as a part of an integrated business model for future-looking businesses. Annotation ©2014 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)

Üldine tooteinfo: Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

Kauba ID: 14708166
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Elsevier Science & Technology
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Eric Benjamin Seufert
Lehekülgede arv: 254
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(1023 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

22. maist

000
Võimalikud tarneviisid
6117
Müüja: KATARATA 4.6
(2146 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

22. maist

000
Võimalikud tarneviisid
8199
Müüja: Minced 4.3
(1078 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

2. juulist

000
Võimalikud tarneviisid
8209

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos