1

Foundations of Marketing, 7e 7th edition

Täpsustused:
Autor: John Fahy, David Jobber
Lehekülgede arv: Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 14196566
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 908 x 9 kuus
6865
6865
908 / kuus
või
3 2289
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
10999
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
10999
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Foundations of Marketing, 7e 7th edition

Have you wondered how marketers use data and technology to capture relevant information on their target audience? Or how marketers in today's world deal with questions around sustainability, climate change and planned product obsolescence? In its 7th edition, Foundations of Marketing aims to answer these pressing questions. This leading textbook is packed with contemporary examples and case studies that highlight the real-world applications of marketing concepts. Discover: * The growing importance of social marketing * How organisations are leveraging consumer data to make decisions and drive customer retention and conversion levels * The role of brand communities, peer-to-peer marketing and social influencers * Both a Managerial and Consumer approach to marketing Key features: * Marketing Spotlights highlight the marketing innovations of brands such as Zoom, Rent the Runway, John Lewis and Patagonia. * Marketing in Action boxes offer modern examples of real marketing campaigns in the UK, Denmark, The Netherlands and internationally. * Critical Marketing Perspective boxes encourage students to critically reflect on ethical debates and stimulate student discussion and analysis about socially responsible practices. * End of Chapter Case Studies covering Starbucks, Patek Philipe, Spotify and Depop provides students with an in-depth analysis of companies' marketing strategies. Each case study has dedicated questions to encourage critical thinking. * Connect (R) resources such as updated Testbank and Quiz questions, Application Based Activities and assignable Case Studies with associated multiple-choice questions. John Fahy is Professor of Marketing at the University of Limerick, Ireland David Jobber is Professor of Marketing at the University of Bradford School of Management, UK

Üldine tooteinfo: Foundations of Marketing, 7e 7th edition

Kauba ID: 14196566
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: McGraw-Hill
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: John Fahy, David Jobber
Lehekülgede arv: Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Foundations of Marketing, 7e 7th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Foundations of Marketing, 7e 7th edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2122 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

8. maist

000
Võimalikud tarneviisid
10999

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos