Autor: | Wendy Mckenzie |
Lehekülgede arv: | 560 |
Ilmumisaasta: | 2009 |
Kauba ID: | 22179788 |
The Financial Times Guide to Using and Interpreting Company Accounts is designed for the non-accountant manager, investor or entrepreneur who is expected to have financial knowledge but may not have accounting training. Wendy McKenzie approaches the project via three key points: What information will I find in these accounts?; How do I analyse the accounts?; How can I use my analysis? Using publicly available actual accounts, the book begins by covering the ‘numbers’ from company accounts then moves on to information such as the financial review and then explains the logic of the accounts. To help with the interpreting of the numbers Wendy shows the reader how to understand issues such as cash flow, what this will tell you about a company, how to consider a competitor’s accounts and how to perform ratio calculations to help with company analysis.
Kauba ID: | 22179788 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Pearson Education Limited |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Majandusteadus |
Autor: | Wendy Mckenzie |
Lehekülgede arv: | 560 |
Ilmumisaasta: | 2009 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.