1

Fashion Buying and Merchandising: The Fashion Buyer in a Digital Society

Täpsustused:
Autor: Rosy Boardman, Rachel Parker-Strak, Claudia E. Henninger, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 232, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 13321116
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 759 x 12 kuus
7265
7265
759 / kuus
või
3 2423
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
7215
-
7991
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

12. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

12. maist

000

Postkontor

12. maist

000

Kuller

12. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

12. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

12. maist

000

Postkontor

12. maist

000

Kuller

12. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
7215 8199
Pro Baltic
7991 10427
Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Fashion Buying and Merchandising: The Fashion Buyer in a Digital Society

Fashion buying and merchandising has changed dramatically over the last 20 years. Aspects such as the advent of new technologies and the changing nature of the industry into one that is faster paced than ever before, as well as the shift towards more ethical and sustainable practices have resulted in a dramatic change of the roles. As a result, contemporary fast fashion retailers do not follow the traditional buying cycle processes step by step, critical paths are wildly different, and there has been a huge increase in 'in-season buying' as a response to heightened consumer demand. This textbook is a comprehensive guide to 21st-century fashion buying and merchandising, considering fast fashion, sustainability, ethical issues, omnichannel retailing, and computer-aided design. It presents an up-to-date buying cycle that reflects key aspects of fashion buying and merchandising, as well as in-depth explanations of fashion product development, trend translation, and sourcing. It applies theoretical and strategic business models to buying and merchandising that have traditionally been used in marketing and management. This book is ideal for all fashion buying and merchandising students, specifically second- and final-year undergraduate as well as MA/MSc fashion students. It will also be useful to academics and practitioners who wish to gain a greater understanding of the industry today.

Üldine tooteinfo: Fashion Buying and Merchandising: The Fashion Buyer in a Digital Society

Kauba ID: 13321116
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Rosy Boardman, Rachel Parker-Strak, Claudia E. Henninger, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 232, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Fashion Buying and Merchandising: The Fashion Buyer in a Digital Society
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Fashion Buying and Merchandising: The Fashion Buyer in a Digital Society

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2131 ostja hinnangud)
-12%

Omniva pakiautomaat

14. maist

000
Võimalikud tarneviisid
7215 8199
Müüja: Pro Baltic 4.3
(932 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

14. maist

000
Võimalikud tarneviisid
7991 10427

Parimad pakkumised müüjalt EasyShop