1

Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition

Täpsustused:
Autor: Albert O. Hirschman
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 1972
Kauba ID: 20664093
3214
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition

An innovator in contemporary thought on economic and political development looks here at decline rather than growth. Albert O. Hirschman makes a basic distinction between alternative ways of reacting to deterioration in business firms and, in general, to dissatisfaction with organizations: one, “exit,” is for the member to quit the organization or for the customer to switch to the competing product, and the other, “voice,” is for members or customers to agitate and exert influence for change “from within.”The efficiency of the competitive mechanism, with its total reliance on exit, is questioned for certain important situations. As exit often undercuts voice while being unable to counteract decline, loyalty is seen in the function of retarding exit and of permitting voice to play its proper role.The interplay of the three concepts turns out to illuminate a wide range of economic, social, and political phenomena. As the author states in the preface, “having found my own unifying way of looking at issues as diverse as competition and the two-party system, divorce and the American character, black power and the failure of ‘unhappy’ top officials to resign over Vietnam, I decided to let myself go a little.”

Üldine tooteinfo: Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition

Kauba ID: 20664093
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,2 x 0,13 m, 0,28 kg
Kirjastus: Harvard University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Majandusteadus
Autor: Albert O. Hirschman
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 1972

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States New edition


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos