Autor: | Jim Blythe, Jane Martin, Täpsustamata |
Lehekülgede arv: | 384, Täpsustamata |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Kauba ID: | 13388501 |
Learn the skills you need to succeed in your marketing course with this accessible guide. Essentials of Marketing, 7th edition, by Jim Blythe serves as a lively introduction to marketing. The text adopts a practical approach, covering traditional marketing techniques and theories as well as providing the most up-to-date perspectives. Using contemporary case studies, in-chapter examples, and suggestions for further reading, the book helps you to engage with the core principles of modern marketing and develop your critical thinking skills. Now in its 7th edition, the text includes increased content on digital marketing, new sections on 'thinking ethically' about marketing, and a full range of online resources to enhance your learning experience. Designed for undergraduate and CIM students, this book provides all the support you need to excel in your discipline. This title also comes with a companion website.
Kauba ID: | 13388501 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Pearson Education Limited |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pole informatsiooni |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Jim Blythe, Jane Martin, Täpsustamata |
Lehekülgede arv: | 384, Täpsustamata |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.