Autor: | Harvard Business Review, Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz |
Lehekülgede arv: | 144 |
Ilmumisaasta: | 2017 |
Kauba ID: | 17435904 |
Empathy is credited as a factor in both improved relationships and even better product development. But while it’s easy to say ?just put yourself in someone else’s shoes,” the reality is that understanding the motivations and emotions of others is an elusive capability.This book helps you understand what empathy is, why it’s important, how to surmount the hurdles that make you less empathetic?and when too much empathy is just too much.This volume includes the work of:? Daniel Goleman? Annie McKee? Adam WaytzHow to be human at work. HBR’s Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.
Kauba ID: | 17435904 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,01 x 0,13 x 0,18 m, 0,16 kg |
Kirjastus: | Harvard Business Review Press |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Majandusteadus |
Autor: | Harvard Business Review, Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz |
Lehekülgede arv: | 144 |
Ilmumisaasta: | 2017 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.