1

Effect: An Introduction to Research Design and Causality

Täpsustused:
Autor: Nick Huntington-Klein, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 620, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13352806
4325
Müüja: Minced 4.3
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

27. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

27. maist

000

Unisend pakiautomaat

27. maist

000

Postkontor

27. maist

000

Kuller

27. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

27. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

27. maist

000

Unisend pakiautomaat

27. maist

000

Postkontor

27. maist

000

Kuller

27. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.3

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Effect: An Introduction to Research Design and Causality

"The Effect: An Introduction to Research Design and Causality is about research design, specifically concerning research that uses observational data to make a causal inference. It is separated into two halves, each with different approaches to that subject. The first half goes through the concepts of causality, with very little in the way of estimation. It introduces the concept of identification thoroughly and clearly and discusses it as a process of trying to isolate variation that has a causal interpretation. Subjects include heavy emphasis on data-generating processes and causal diagrams. Concepts are demonstrated with a heavy emphasis on graphical intuition and the question of what we do to data. When we "add a control variable" what does that actually do?"--
The Effect: An Introduction to Research Design and Causality is about research design, specifically concerning research that uses observational data to make a causal inference. It is separated into two halves, each with different approaches to that subject. 

Üldine tooteinfo: Effect: An Introduction to Research Design and Causality

Kauba ID: 13352806
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Nick Huntington-Klein, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 620, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Effect: An Introduction to Research Design and Causality
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Effect: An Introduction to Research Design and Causality


Parimad pakkumised müüjalt Minced