Autor: | Anand Swaminathan, Jurgen Meffert, Täpsustamata |
Lehekülgede arv: | 288, Täpsustamata |
Ilmumisaasta: | 2017 |
Kauba ID: | 13480181 |
Digital @ Scale provides a unique roadmap for companies looking to transform business models that are threatened by digitalization. Digital players have the potential to conquer and disrupt all industries. However, this wonderful new world has a dark side: those who refuse to change lose. Digitalization triggers creative destruction, a term popularized by economist Joseph Schumpeter. The new combination of production factors ousts and destroys old structures and traditional business models. Top of mind questions: Why does a company need to change in light of the digital challenge, and how critical is the topic of digital for the company’s business? What precisely needs to change—in terms of the overall business model, the central elements of value creation such as product development, marketing, and the supply chain, through to basic functions such as technology, organization, and corporate culture? How will the company organize the digital transformation and change structures, processes, IT, and management instruments?
Kauba ID: | 13480181 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,48 kg |
Kirjastus: | John Wiley Sons Inc |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pole informatsiooni |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Anand Swaminathan, Jurgen Meffert, Täpsustamata |
Lehekülgede arv: | 288, Täpsustamata |
Ilmumisaasta: | 2017 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.