1

Designing for Growth: A Design Thinking Tool Kit for Managers

Täpsustused:
Autor: Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie
Lehekülgede arv: 248
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 15227104
3132
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
8143
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

20. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

20. maist

000

Postkontor

20. maist

000

Kuller

20. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

20. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

20. maist

000

Postkontor

20. maist

000

Kuller

20. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
8143
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Designing for Growth: A Design Thinking Tool Kit for Managers

Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: "design thinking," or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Liedtka and Ogilvie cover the mind-set, techniques, and vocabulary of design thinking, unpack the mysterious connection between design and growth, and teach managers in a straightforward way how to exploit design's exciting potential. Exemplified by Apple and the success of its elegant products and cultivated by high-profile design firms such as IDEO, design thinking unlocks creative right-brain capabilities to solve a range of problems. This approach has become a necessary component of successful business practice, helping managers turn abstract concepts into everyday tools that grow business while minimizing risk.

Üldine tooteinfo: Designing for Growth: A Design Thinking Tool Kit for Managers

Kauba ID: 15227104
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,22 x 0,22 m, 0,82 kg
Kirjastus: Columbia University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud eneseharimiseks
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie
Lehekülgede arv: 248
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Designing for Growth: A Design Thinking Tool Kit for Managers
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Designing for Growth: A Design Thinking Tool Kit for Managers

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(985 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

8. maist

000
Võimalikud tarneviisid
8143

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos