1

Designing Data Spaces: The Ecosystem Approach to Competitive Advantage

Täpsustused:
Autor: Boris Otto, Michael ten Hompel, Stefan Wrobel
Lehekülgede arv: 580
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 18836198
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 695 x 60 kuus
18387
18387
695 / kuus
või
3 6129
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Unisend pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. maist

000

Unisend pakiautomaat

14. maist

000

Postkontor

14. maist

000

Kuller

14. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Designing Data Spaces: The Ecosystem Approach to Competitive Advantage

This open access book provides a comprehensive view on data ecosystems and platform economics from methodical and technological foundations up to reports from practical implementations and applications in various industries. To this end, the book is structured in four parts: Part I "Foundations and Contexts" provides a general overview about building, running, and governing data spaces and an introduction to the IDS and GAIA-X projects. Part II "Data Space Technologies" subsequently details various implementation aspects of IDS and GAIA-X, including eg data usage control, the usage of blockchain technologies, or semantic data integration and interoperability. Next, Part III describes various "Use Cases and Data Ecosystems" from various application areas such as agriculture, healthcare, industry, energy, and mobility. Part IV eventually offers an overview of several "Solutions and Applications", eg including products and experiences from companies like Google, SAP, Huawei, T-Systems, Innopay and many more. Overall, the book provides professionals in industry with an encompassing overview of the technological and economic aspects of data spaces, based on the International Data Spaces and Gaia-X initiatives. It presents implementations and business cases and gives an outlook to future developments. In doing so, it aims at proliferating the vision of a social data market economy based on data spaces which embrace trust and data sovereignty.

Üldine tooteinfo: Designing Data Spaces: The Ecosystem Approach to Competitive Advantage

Kauba ID: 18836198
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Springer Nature Switzerland AG
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Infotehnoloogia
Autor: Boris Otto, Michael ten Hompel, Stefan Wrobel
Lehekülgede arv: 580
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Designing Data Spaces: The Ecosystem Approach to Competitive Advantage
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Designing Data Spaces: The Ecosystem Approach to Competitive Advantage


Parimad pakkumised müüjalt EasyShop