Create, Produce, Consume: New Models for Understanding Music Business

Täpsustused:
Autor: David Bruenger, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 424, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 13594151
5259
7110
-26%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
695 / kuus

3 1753
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. maist

000

Postkontor

15. maist

199

Omniva pakiautomaat

15. maist

219

DPD pakiautomaat

15. maist

249

Smartpost pakiautomaat

15. maist

259

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

15. maist

199

Omniva pakiautomaat

15. maist

219

DPD pakiautomaat

15. maist

249

Smartpost pakiautomaat

15. maist

259

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Create, Produce, Consume: New Models for Understanding Music Business

Create, Produce, Consume explores the cycle of musical experience for musicians, professionals, and budding entrepreneurs looking to break into the music industry. Building on the concepts of his previous book, Making Money, Making Music, David Bruenger provides readers with a basic framework for understanding the relationships between the artist and audience and the producer consumer by examining the methods underlying creation-production-reception and creation-consumption-compensation. Each chapter offers a different perspective on the processes and structures that lead listeners to discover, experience, and interact with music and musical artists. Through case studies ranging from Taylor Swift’s refusal to allow her music to be streamed on Spotify to the rise of artists supported through sites like Patreon, Bruenger offers highly relevant real-world examples of industry practices that shape our encounters with music. Create, Produce, Consume is a critical tool for giving readers the agile knowledge necessary to adapt to a rapidly changing music industry. Graphs, tables, lists for additional reading, and questions for further discussion illustrate key concepts. Online resources for instructors and students will include sample syllabi, lists for expanded reading, and more.

Üldine tooteinfo: Create, Produce, Consume: New Models for Understanding Music Business

Kauba ID: 13594151
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: University of California Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: David Bruenger, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 424, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Create, Produce, Consume: New Models for Understanding Music Business
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki