1

Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice 7th Revised edition

Täpsustused:
Autor: Joep P. Cornelissen
Lehekülgede arv: 360
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 30024053
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!*
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 858 x 9 kuus
6489
6489
858 / kuus
või
3 2163
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

25. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

25. juunist

000

Unisend pakiautomaat

25. juunist

000

Postkontor

25. juunist

000

Kuller

25. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

25. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

25. juunist

000

Unisend pakiautomaat

25. juunist

000

Postkontor

25. juunist

000

Kuller

25. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice 7th Revised edition

Fully updated in light of the Covid-19 pandemic and recent social and technological advances, this popular, market-leading textbook for corporate communication continues to be the authoritative and definitive textbook for students and educators.
This popular, market-leading textbook for corporate communication continues to be the authoritative and definitive textbook for students and educators.The text has been fully updated to include:• changes to the workplace in light of the Covid-19 pandemic and its impacts on employee communication via platforms such as Zoom and Microsoft Teams   • the ongoing impacts of digital disruption and transformation on corporate communication at the advent of the ‘metaverse’ and alongside consideration of popular newer social media such as TikTok• the increasing focus on sustainability and the United Nations’ Sustainable Development Goals (SDGs); societal impact, purpose and corporate social responsibility; and the importance of social justice and inclusion within organizations and how these relate to organizational communicationNew case studies include Black Lives Matter (Starbucks); surveillance capitalism (Facebook); diversity and inclusion (Microsoft); and hybrid working (British Airways).This textbook is essential reading for communication courses including: corporate communication; organizational communication; management communication; strategic communication; and public relations.Joep Cornelissen is Professor of Corporate Communication and Management at Rotterdam School of Management, Erasmus University. 

Üldine tooteinfo: Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice 7th Revised edition

Kauba ID: 30024053
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,24 m, 0,61 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Autor: Joep P. Cornelissen
Lehekülgede arv: 360
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice 7th Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice 7th Revised edition


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos