Autor: | Andy Maslen Andy |
Lehekülgede arv: | 224 |
Ilmumisaasta: | 2010 |
Kauba ID: | 19218218 |
It's OK knowing the theory, but when it's 9am and you have just been given until lunchtime to write some copy for a new sales email, landing page, press ad or brochure, what you really need is a shortcut.This book takes the grind out of planning and writing almost any type of copy by providing step-by-step advice on the best layouts, approaches and styles to suit everything from an email subject line to recruitment ad, direct mail letter or website. Prepared by one of the best copywriters in the B2B sector, this book also provides the reader with templates for 13 of the most common copywriting tasks for maximum effectiveness and speed.
Kauba ID: | 19218218 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,17 x 0,21 m, 0,31 kg |
Kirjastus: | Marshall Cavendish |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Raamatud eneseharimiseks |
Autor: | Andy Maslen Andy |
Lehekülgede arv: | 224 |
Ilmumisaasta: | 2010 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.