1

Content Marketing For Dummies

Täpsustused:
Autor: Susan Gunelius
Lehekülgede arv: 368
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 18838163
2302
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
3329
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

8. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

8. maist

000

Postkontor

8. maist

000

Kuller

8. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

8. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

8. maist

000

Postkontor

8. maist

000

Kuller

8. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
3329
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Content Marketing For Dummies

Each book covers all the necessary information a beginner needs to know about a particular topic, providing an index for easy reference and using the series' signature set of symbols to clue the reader in to key topics, categorized under such titles as Tip, Remember, Warning!, Technical Stuff and True Story. Original.
Get the whole picture and learn to create a successful online content marketing programSuccessful online marketing is about more than creating a Facebook page or writing a corporate blog. Brands need to build lasting connections with the right customers online through an effective online content marketing strategy, and this book shows you how. It explores ways to create a content marketing strategy, identify the content that will keep your customers coming back, create that content, distribute it online, and measure the results, with hands-on, step-by-step guidance.Content marketing is an essential element of successful online marketing and brand-building; this book shows you how to begin creating and distributing content online to market your businessExplains why content marketing is important and how to create an online content marketing strategy, which tools to use, and what to avoidShows how to create content and get it published online in long or short formOffers plenty of tips, case studies, and worksheets to ensure successOnline content marketing positions your business and your product for lasting customer interaction; Content Marketing For Dummies gives you the tools to create a program that works.

Üldine tooteinfo: Content Marketing For Dummies

Kauba ID: 18838163
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Täpsustamata
Autor: Susan Gunelius
Lehekülgede arv: 368
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Content Marketing For Dummies
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Content Marketing For Dummies

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(945 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

28. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
3329

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos