1

Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century

Täpsustused:
Autor: Severin Bischof, Thomas Rudolph
Lehekülgede arv: 73
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15874994
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 767 x 9 kuus
5799
5799
767 / kuus
või
3 1933
Ilma lisatasudeta
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

000

Unisend pakiautomaat

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

000

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

3. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

000

Unisend pakiautomaat

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

000

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 84% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century

Digitalization has changed our economy and, with the imminent automation of consumption, is causing further major upheavals. Consumers are increasingly choosing subscriptions or season tickets to reduce the effort required to perform everyday activities such as buying clothes, preparing meals, listening to music, or city driving. This book focuses on subscriptions to consumer goods that consumers used to purchase in stationary retail stores. Consumer Goods Subscriptions describes the types of subscriptions that play a role in today's world and identifies the industries in which subscriptions will become particularly popular in the future. The authors define and differentiate four subscription types in terms of surprise and personalization. The book provides a step-by-step concept for successfully implementing subscriptions and shows how to optimize subscription revenues and profits. It will help retail managers to seize the opportunities of this new revenue model and respond to changing customer behavior with appropriate subscription services.

Üldine tooteinfo: Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century

Kauba ID: 15874994
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: De Gruyter
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Severin Bischof, Thomas Rudolph
Lehekülgede arv: 73
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Consumer Goods Subscriptions: How to Win in Retail in the 21st Century


Parimad pakkumised müüjalt KATARATA