1

Consumer Behaviour Book: Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making

Täpsustused:
Autor: Anthony Tasgal
Lehekülgede arv: 160
Ilmumisaasta: 2024
Kauba ID: 30096688
1359
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
2243
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

3. juunist

199

Omniva pakiautomaat

3. juunist

219

Unisend pakiautomaat

3. juunist

229

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

259

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

3. juunist

199

Omniva pakiautomaat

3. juunist

219

Unisend pakiautomaat

3. juunist

229

SmartPosti pakiautomaat

3. juunist

259

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
2243
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Consumer Behaviour Book: Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making

Neoclassical economics assumes that most people have well-defined preferences and make well-informed, self-interested decisions based on those preferences. But in the real world, this is often not the case. This book combines elements of economics and psychology to help you understand how and why consumers behave the way they really do.   Using behavioural economics as the foundation, the author explains the anomalies in consumer choices and what really influences human behaviour, preferences and decision-making.   Often the case, emotional as well as economic factors play a vital role in consumer behaviour. Therefore, behavioural economics can be an important aid to business and marketing strategies by understanding how consumer decisions can be influenced.

Üldine tooteinfo: Consumer Behaviour Book: Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making

Kauba ID: 30096688
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,12 x 0,18 m, 0,3 kg
Kirjastus: LID Publishing
Autor: Anthony Tasgal
Lehekülgede arv: 160
Ilmumisaasta: 2024

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Consumer Behaviour Book: Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Consumer Behaviour Book: Exploring the reasons why emotions are so important in decision-making

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(1041 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

22. maist

000
Võimalikud tarneviisid
2243

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos