1

Consumer Behaviour 3rd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Isabelle Szmigin, Maria Piacentini
Lehekülgede arv: 616
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15696294
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 770 x 12 kuus
7367
7367
770 / kuus
või
3 2457
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
10033
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. juunist

000

Unisend pakiautomaat

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

000

Kuller

4. juunist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
10033
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Consumer Behaviour 3rd Revised edition

This highly-practical and engaging textbook balances cutting-edge research with insights from today's marketing professionals making it the ideal guide for anyone studying consumer behaviour. Industry-leading consumer experts offer a glimpse of what it's like to be a marketer, and how integral consumer behaviour theory is to their everyday roles - for example, explaining how WWF is using behavioural science to help humanity's fight against climate change, and how social media algorithms are pushing the creation of increasingly emotive content. In addition, the case studies and consumer insights features have been extensively revised and now cover topics such as consumer engagement during a pandemic, big brand support of the Black Lives Matter movement, and textile waste in the fashion industry. This third edition reflects the very latest research with a new chapter on sustainable and ethical consumption, and updated coverage of digital consumption and online consumer behaviour. An enhanced Research Insights feature now includes new critical thinking questions to help readers develop their analytical mindset. The new enhanced e-book offers an even more flexible and engaging way to learn. It features carefully-curated resources that are designed to stimulate, assess, and consolidate learning, including practitioner videos, multiple-choice questions, and a flashcard glossary. This book is accompanied by the following teaching support resources for adopting lecturers: PowerPoint presentations Instructor's manual Bank of case studies Learning activities Examination questions

Üldine tooteinfo: Consumer Behaviour 3rd Revised edition

Kauba ID: 15696294
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 1,19 kg
Kirjastus: Oxford University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Isabelle Szmigin, Maria Piacentini
Lehekülgede arv: 616
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Consumer Behaviour 3rd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Consumer Behaviour 3rd Revised edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.3
(1081 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

9. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
10033

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos