1

Changing Face Of E-commerce In Asia

Täpsustused:
Autor: Abhishek Behl, Pankaj Dutta, Pratima Amol Sheorey, Chris Rowley
Lehekülgede arv: 424, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 12327456
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 899 x 60 kuus
23799
23799
899 / kuus
või
3 7933
Ilma lisatasudeta
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

16. aprillist

000

Postkontor

16. aprillist

000

Kuller

16. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

16. aprillist

000

Postkontor

16. aprillist

000

Kuller

16. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 84% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Changing Face Of E-commerce In Asia

Asia has been a hub for e-commerce companies in the past decade and the growth trajectory narrates the story of bright future. Its growth has largely impacted the economic, social and technological advancements in every country and contributed to global trade. Nonetheless, the success and failure of e-commerce companies lies on various factors, some of which include product pricing, competition, strategies and business models. However, with surveys in India indicating how sale of counterfeit products remains a significant problem for online shoppers across many e-commerce sites, e-commerce companies claim they are taking tough steps to ensure that counterfeit products do not make their way to customers, by delisting fraud sellers, using tamper-proof packaging and monitoring warehouses.This book aims to unwrap the stories of e-commerce companies in Asia and how they have contributed to the society. It discusses the growth and failures of some e-commerce giants and looks at both theoretical and practical aspects of e-commerce by presenting the issues, challenges and successes of e-commerce businesses. It examines interdisciplinary and transdisciplinary aspects from micro and macro perspectives and links disciplines like strategy, management, entrepreneurship, competitiveness, finance, technology and operations.

Üldine tooteinfo: Changing Face Of E-commerce In Asia

Kauba ID: 12327456
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,3 x 0,4 m, 0,3 kg
Kirjastus: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Abhishek Behl, Pankaj Dutta, Pratima Amol Sheorey, Chris Rowley
Lehekülgede arv: 424, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Changing Face Of E-commerce In Asia
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Changing Face Of E-commerce In Asia

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA