1

Business Essentials for Strategic Communicators: Creating Shared Value for the Organization and its Stakeholders 2014 1st ed. 2014

Täpsustused:
Autor: M. Ragas, E. Culp, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 211, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 13319921
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!*
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 755 x 18 kuus
9845
9845
755 / kuus
või
3 3283
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

13. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

13. juunist

000

Unisend pakiautomaat

13. juunist

000

Postkontor

13. juunist

000

Kuller

13. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

13. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

13. juunist

000

Unisend pakiautomaat

13. juunist

000

Postkontor

13. juunist

000

Kuller

13. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Business Essentials for Strategic Communicators: Creating Shared Value for the Organization and its Stakeholders 2014 1st ed. 2014

The rise of digital media and the public's demand for transparency has elevated the importance of communication for every business. To have a voice or seat at the table and maximize their full value, a strategic communicator must be able to speak the language and understand business goals, issues, and trends. The challenge is that many communicators don't hold an MBA and didn't study business in college. Business Essentials for Strategic Communicators provides communication professionals and students with the essential 'Business 101' knowledge they need to navigate the business world with the best of them. Readers will learn the essentials of financial statements and terminology, the stock market, public companies, and more--all with an eye on how this knowledge helps them do their jobs better as communication professionals.

Üldine tooteinfo: Business Essentials for Strategic Communicators: Creating Shared Value for the Organization and its Stakeholders 2014 1st ed. 2014

Kauba ID: 13319921
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Palgrave Macmillan
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: M. Ragas, E. Culp, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 211, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Business Essentials for Strategic Communicators: Creating Shared Value for the Organization and its Stakeholders 2014 1st ed. 2014
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Business Essentials for Strategic Communicators: Creating Shared Value for the Organization and its Stakeholders 2014 1st ed. 2014


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos