Autor: | Carrie Marshall |
Lehekülgede arv: | 60 |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Kauba ID: | 17512074 |
A persuasive, well-written business case can win over the decision makers in your organisation and get you the all important approval you need for your business idea. In this book you'll discover the do's and don'ts of pitching your ideas through a business case. You'll learn what the essential components of a business case are, including what key questions you should be answering, how to structure your business case, factors to consider when thinking about benefits and risks, and how best to tackle ROI.
Kauba ID: | 17512074 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,13 x 0,2 m, 0,3 kg |
Kirjastus: | BCS Learning & Development Limited |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Majandusteadus |
Autor: | Carrie Marshall |
Lehekülgede arv: | 60 |
Ilmumisaasta: | 2019 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.