1

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age Revised

Täpsustused:
Autor: Marco Spies, Katja Wenger, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 352, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 14224361
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 764 x 9 kuus
5779
5779
764 / kuus
või
3 1927
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
8069
-
9150
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
8069
Minced
9150
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age Revised

Digital design plays a crucial role in how customers experience a brand. However, corporate websites and online shops are only part of interactive brand identity; complex user experiences closely interlink conception, design and technology, and integrate consistent prototyping and testing. The importance of mobile experience has grown exponentially in recent years, while interactive ads, chatbots and digital billboards are increasingly found in the real world. The interface is now the brand, and this changes the professional profile of designers. This extensively updated edition of Branded Interactions is a practical handbook for professional digital designers and those just starting out. It guides the reader through the process of digital brand design in five key phases: discovering a demographic, defining an action plan, designing an interface, delivering a quality product, and distributing the design to the marketplace. Packed with real-world examples from brands like Google, Amazon and Lego, as well as plenty of case studies, this book incorporates a wealth of design theory and diagrams to help build a solid framework for any project - incorporating brand strategy at every stage while remaining flexible to leave room for creativity.

Üldine tooteinfo: Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age Revised

Kauba ID: 14224361
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,2 x 0,27 m, 1,48 kg
Kirjastus: Thames & Hudson Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Marco Spies, Katja Wenger, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 352, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age Revised
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(997 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

12. maist

000
Võimalikud tarneviisid
8069
Müüja: Minced 4.3
(1057 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

16. maist

000
Võimalikud tarneviisid
9150