1

/ B Testing: The Most Powerful Way to Turn Clicks Into Customers

Täpsustused:
Autor: Dan Siroker, Pete Koomen
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2015
Kauba ID: 16333249
3336
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4096
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

25. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

25. märtsist

000

Postkontor

25. märtsist

000

Kuller

25. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

25. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

25. märtsist

000

Postkontor

25. märtsist

000

Kuller

25. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
4096
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: / B Testing: The Most Powerful Way to Turn Clicks Into Customers

The Most Powerful Way to Turn Clicks Into Customers. Marketers and web professionals will become obsolete if they dont embrace a data-driven approach to decision making. This book shows you how, no matter your technical expertise.
How Your Business Can Use the Science That Helped Win the White HouseThe average conversion rate—the rate at which visitors convert into customers—across the web is only 2%. That means it's likely that 98% of visitors to your website won't end up converting into customers.What's the solution? A/B testing.A/B testing is the simple idea of showing several different versions of a web page to live traffic, and then measuring the effect each version has on visitors. Using A/B testing, companies can improve the effectiveness of their marketing and user experience and, in doing so, can sometimes double or triple their conversion rates. Testing has been fundamental in driving the success of Google, Amazon, Netflix, and other top tech companies. Even Barack Obama and Mitt Romney had dedicated teams A/B testing their campaign websites during the 2012 Presidential race.In the past, marketing teams were unable to unleash the power of A/B testing because it required costly engineering and IT resources. Today, a new generation of technology that enables marketers to run A/B tests without depending on engineers is emerging and quickly becoming one of the most powerful tools for making data-driven decisions.Authors Dan Siroker and Pete Koomen are cofounders of Optimizely, the leading A/B testing platform used by more than 5,000 organizations across the world. A/B Testing: The Most Powerful Way to Turn Clicks Into Customers offers best practices and lessons learned from more than 300,000 experiments run by Optimizely customers. You'll learn:What to test How to choose the testing solution that's right for your organization How to assemble an A/B testing dream team How to create personalized experiences for every visitor And much more Marketers and web professionals will become obsolete if they don't embrace a data-driven approach to decision making. This book shows you how, no matter your technical expertise.

Üldine tooteinfo: / B Testing: The Most Powerful Way to Turn Clicks Into Customers

Kauba ID: 16333249
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Dan Siroker, Pete Koomen
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2015

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

/ B Testing: The Most Powerful Way to Turn Clicks Into Customers
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: / B Testing: The Most Powerful Way to Turn Clicks Into Customers

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(788 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

17. märtsist

000
Võimalikud tarneviisid
4096

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos