1

Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them

Täpsustused:
Autor: Chris Radford
Lehekülgede arv: 280, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 13236416
2007
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

21. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. maist

000

Postkontor

21. maist

000

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

21. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. maist

000

Postkontor

21. maist

000

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them

Forget everything you've been told about maximizing Lifetime Customer Value. To take your business to the next level, you need a brand strategy that's focused on attracting new customers, not exploiting existing ones. In this transparent digital age, smart business leaders know that profitable growth comes from helping customers, not exploiting them. Attractive Thinking sets out a ground-breaking methodology, developed during 30 years' experience transforming brands for Pepsi, Mars, Miracle Gro and many high-end service businesses, to achieve exactly that. Discover the five key questions you must answer to create a better brand strategy and the tools to deliver it: clarity on what matters to customers; products and services that customers love; marketing that attracts them; and a team that is committed to delivering it. Attractive Thinking is a practical handbook for CEOs, managing directors and marketers who want to make the big-brand techniques work for them.

Üldine tooteinfo: Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them

Kauba ID: 13236416
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Kirjastus: Practical Inspiration Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Chris Radford
Lehekülgede arv: 280, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Attractive Thinking: The five questions that drive successful brand strategy and how to answer them


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos