1

Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business

Täpsustused:
Autor: David T. Courtwright
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15510234
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 753 x 12 kuus
7207
7207
753 / kuus
või
3 2403
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

6. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

6. maist

000

Postkontor

6. maist

000

Kuller

6. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

6. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

6. maist

000

Postkontor

6. maist

000

Kuller

6. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business

“A fascinating history of corporate America’s efforts to shape our habits and desires.”—Sean Illing, Vox“(A] compulsively readable book about bad habits becoming big business…In crisp and playful prose and with plenty of needed humor, Courtwright has written a fascinating history of what we like and why we like it, from the first taste of beer in the ancient Middle East to opioids in West Virginia.”—American Conservative“A sweeping, ambitious account of the evolution of addiction…This bold, thought-provoking synthesis will appeal to fans of ‘big history’ in the tradition of Guns, Germs, and Steel.”—Publishers Weekly“A mind-blowing tour de force that unwraps the myriad objects of addiction that surround us daily…This intelligent, incisive, and sometimes grimly entertaining book will become the standard work on the subject.”—Rod Phillips, author of Alcohol: A HistoryWe live in an age of addiction, from compulsive gaming and shopping to binge eating and opioid abuse. Sugar can be as habit-forming as cocaine, researchers tell us, and social media apps are deliberately hooking our kids. But what can we do to resist temptations that insidiously rewire our brains? A renowned expert on addiction, David Courtwright reveals how global enterprises have both created and catered to our addictions. The Age of Addiction chronicles the triumph of what he calls “limbic capitalism,” the growing network of competitive businesses targeting the brain pathways responsible for feeling, motivation, and long-term memory.

Üldine tooteinfo: Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business

Kauba ID: 15510234
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,14 x 0,21 m, 0,3 kg
Kirjastus: Harvard University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: David T. Courtwright
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Age of Addiction: How Bad Habits Became Big Business


Parimad pakkumised müüjalt EasyShop