Autor: | Pete Barry |
Lehekülgede arv: | 320, Täpsustamata |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Kauba ID: | 13321376 |
This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added. This new edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. Pete Barry outlines simple but fundamental rules about how to 'push' an ad to turn it into something exceptional, while exercises throughout will help readers assess their own work and that of others. Fifty years' worth of international, award-winning ad campaigns - in the form of over 500 'roughs' specially sketched by the author - also reinforce the book's core lesson: that a great idea will last forever. Pete Barry goes straight to the essence of how to write a great ad: work out what you want to say, who you are saying it to, and how you want to say it.
Kauba ID: | 13321376 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Thames & Hudson Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pole informatsiooni |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Pete Barry |
Lehekülgede arv: | 320, Täpsustamata |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.