Autor: | Steven Van Belleghem |
Lehekülgede arv: | 260 |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Kauba ID: | 20482033 |
This book shows you how to build a customer-oriented corporate culture. Turn your rough diamond into a beautiful shiny jewel. Many companies have the intention to be customer-oriented, but only a few succeed in making the customer really happy. The key to success is building a customer-centric culture: a culture where both leaders and employees of an organisation are aware of their role towards the customer at all times. In this book you will learn in very concrete steps and clear tips on how you can develop a customer-oriented corporate culture. Success or failure is often in details and in having the right attitude.
Kauba ID: | 20482033 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Lannoo Publishers |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Majandusteadus |
Autor: | Steven Van Belleghem |
Lehekülgede arv: | 260 |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.