1

3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp

Täpsustused:
Autor: Ramakrishnan Mukundan
Lehekülgede arv: 201
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 18298589
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!*
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 878 x 24 kuus
13976
13976
878 / kuus
või
3 4660
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

18. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

18. juunist

000

Unisend pakiautomaat

18. juunist

000

Postkontor

18. juunist

000

Kuller

18. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

18. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

18. juunist

000

Unisend pakiautomaat

18. juunist

000

Postkontor

18. juunist

000

Kuller

18. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: 3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp

3D Mesh Processing and Character Animation focusses specifically on topics that are important in three-dimensional modelling, surface design and real-time character animation. It provides an in-depth coverage of data structures and popular methods used in geometry processing, keyframe and inverse kinematics animations and shader based processing of mesh objects. It also introduces two powerful and versatile libraries, OpenMesh and Assimp, and demonstrates their usefulness through implementations of a wide range of algorithms in mesh processing and character animation respectively. This Textbook is written for students at an advanced undergraduate or postgraduate level who are interested in the study and development of graphics algorithms for three-dimensional mesh modeling and analysis, and animations of rigged character models. The key topics covered in the book are mesh data structures for processing adjacency queries, simplification and subdivision algorithms, mesh parameterization methods, 3D mesh morphing, skeletal animation, motion capture data, scene graphs, quaternions, inverse kinematics algorithms, OpenGL-4 tessellation and geometry shaders, geometry processing and terrain rendering.

Üldine tooteinfo: 3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp

Kauba ID: 18298589
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Springer Nature Switzerland AG
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Infotehnoloogia
Autor: Ramakrishnan Mukundan
Lehekülgede arv: 201
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: 3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp


Parimad pakkumised müüjalt EasyShop