1

22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

Täpsustused:
Autor: Al Ries, Laura Ries
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 13335211
1514
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

16. maist

199

Omniva pakiautomaat

16. maist

219

SmartPosti pakiautomaat

16. maist

259

Kuller

16. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

16. maist

199

Omniva pakiautomaat

16. maist

219

SmartPosti pakiautomaat

16. maist

259

Kuller

16. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

This marketing classic has been expanded to include new commentary, new illustrations, and a bonus book: The 11 Immutable Laws of Internet Branding Smart and accessible, The 22 Immutable Laws of Branding is the definitive text on branding, pairing anecdotes about some of the best brands in the world, like Rolex, Volvo, and Heineken, with the signature savvy of marketing gurus Al and Laura Ries. Combining The 22 Immutable Laws of Branding and The 11 Immutable Laws of Internet Branding, this book proclaims that the only way to stand out in today's marketplace is to build your product or service into a brand-and provides the step-by-step instructions you need to do so. The 22 Immutable Laws of Branding also tackles one of the most challenging marketing problems today: branding on the Web. The Rieses divulge the controversial and counterintuitive strategies and secrets that both small and large companies have used to establish internet brands. The 22 Immutable Laws of Branding is the essential primer on building a category-dominating, world-class brand.

Üldine tooteinfo: 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

Kauba ID: 13335211
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: HarperCollins Publishers Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Al Ries, Laura Ries
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos