1

Qualitative Research Design: An Interactive Approach 3rd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Joseph A. Maxwell
Lehekülgede arv: 232
Ilmumisaasta: 2012
Kauba ID: 16285499
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 753 x 24 kuus
11999
11999
753 / kuus
või
3 4001
Ilma lisatasudeta
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
13472
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

16. maist

000

Unisend pakiautomaat

16. maist

000

Postkontor

16. maist

000

Kuller

16. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

16. maist

000

Unisend pakiautomaat

16. maist

000

Postkontor

16. maist

000

Kuller

16. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
13472
Müüja: KATARATA 4.6
  • 83% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Qualitative Research Design: An Interactive Approach 3rd Revised edition

Maxwell (education, George Mason U.) explains that he has prepared a third edition of this text in order to expand (but not much) beyond the previous page limit of the series, and integrates ongoing developments in qualitative research, and clarify the philosophical realism that underlies his perspective on research. He suggests how students of social science who are just beginning to conduct research can think about a model for qualitative research design, goals of a study, conceptual framework, research questions, methods, validity, and research proposals. He appends two sample research proposals. Annotation ©2012 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)

Üldine tooteinfo: Qualitative Research Design: An Interactive Approach 3rd Revised edition

Kauba ID: 16285499
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,34 kg
Kirjastus: SAGE Publications Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Joseph A. Maxwell
Lehekülgede arv: 232
Ilmumisaasta: 2012

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Qualitative Research Design: An Interactive Approach 3rd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Qualitative Research Design: An Interactive Approach 3rd Revised edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(997 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

9. maist

000
Võimalikud tarneviisid
13472

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA