1

Public Relations and Marketing for Archives: A How-To-Do-It Manual

Täpsustused:
Autor: Russell D. James
Lehekülgede arv: 250
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 16295029
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 825 x 18 kuus
10756
10756
825 / kuus
või
3 3586
Ilma lisatasudeta
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

22. maist

000

Postkontor

22. maist

000

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Public Relations and Marketing for Archives: A How-To-Do-It Manual

Here, you'll find a helpful introduction to public relations basics, from writing good press releases to evaluating PR services to working with internal public relations offices. There is step-by-step guidance for using archival collections themselves as PR tools, like writing press releases, publicizing photographs and writing newsletters, as well as guidance for collaborating and connecting with educational and community groups, college students, historical organizations, donors, and media outlets. Public Relations for Marketing and Archives also includes a timely section to help you make the most of cutting-edge Web 2.0 tools like blogs, websites, and podcasts to further outreach efforts. This stellar manual features customizable templates, sample documents and programs, and screenshots to help you put your marketing plan into practice as quickly as possible. Whether you work in an academic institution, a corporate archive, a public library, or a historical organization, Public Relations for Marketing and Archives will give you the tools essential for creating a first-rate marketing campaign for your archival collections.

Üldine tooteinfo: Public Relations and Marketing for Archives: A How-To-Do-It Manual

Kauba ID: 16295029
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Neal-Schuman Publishers Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Entsüklopeediad
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Russell D. James
Lehekülgede arv: 250
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Public Relations and Marketing for Archives: A How-To-Do-It Manual
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Public Relations and Marketing for Archives: A How-To-Do-It Manual


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos