1

Instagram - Visual Social Media Cultures: Visual Social Media Cultures

Täpsustused:
Autor: Tama Leaver
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 15857974
2306
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4340
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

23. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

23. maist

000

Unisend pakiautomaat

23. maist

000

Postkontor

23. maist

000

Kuller

23. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

23. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

23. maist

000

Unisend pakiautomaat

23. maist

000

Postkontor

23. maist

000

Kuller

23. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
4340
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Instagram - Visual Social Media Cultures: Visual Social Media Cultures

Instagram is at the heart of global digital culture, having made selfies, filters and square frames an inescapable part of everyday life since it was launched in 2010.In the first book-length examination of Instagram, Tama Leaver, Tim Highfield and Crystal Abidin trace how this quintessential mobile photography app has developed as a platform and a culture. They consider aspects such as the new visual social media aesthetics, the rise of Influencers and new visual economies, and the complex politics of the platform as well as examining how Instagram's users change their use of the platform over time and respond to evolving features. The book highlights the different ways Instagram is used by subcultural groups around the world, and how museums, restaurants and public spaces are striving to be 'Insta-worthy'. Far from just capturing milestones and moments, the authors argue that Instagram has altered the ways people communicate and share, while also creating new approaches to marketing, advertising, politics and the design of spaces and venues.Rich with grounded examples from across the world, from birth pictures to selfies at funerals, Instagram is essential reading for students and scholars of media and communication.

Üldine tooteinfo: Instagram - Visual Social Media Cultures: Visual Social Media Cultures

Kauba ID: 15857974
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,15 x 0,21 m, 0,37 kg
Kirjastus: Polity Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Teaduskirjandus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Tama Leaver
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Instagram - Visual Social Media Cultures: Visual Social Media Cultures
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Instagram - Visual Social Media Cultures: Visual Social Media Cultures

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(997 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

13. maist

000
Võimalikud tarneviisid
4340

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos