Autor: | Robert Kegan |
Lehekülgede arv: | 368 |
Ilmumisaasta: | 2009 |
Kauba ID: | 11294364 |
A recent study showed that when doctors tell heart patients they will die if they don't change their habits, only one in seven will be able to follow through successfully. Desire and motivation aren't enough: even when it's literally a matter of life or death, the ability to change remains maddeningly elusive.
Given that the status quo is so potent, how can we change ourselves and our organizations?
In "Immunity to Change", authors Robert Kegan and Lisa Lahey show how our individual beliefs--along with the collective mind-sets in our organizations--combine to create a natural but powerful immunity to change. By revealing how this mechanism holds us back, Kegan and Lahey give us the keys to unlock our potential and finally move forward. And by pinpointing and uprooting our own immunities to change, we can bring our organizations forward with us.
This persuasive and practical book, filled with hands-on diagnostics and compelling case studies, delivers the tools you need to overcome the forces of inertia and transform your life and your work.
Kauba ID: | 11294364 |
Kategooria: | Entsüklopeediad, teatmeteosed |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg |
Kirjastus: | Nenurodyta |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Psühholoogia |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Robert Kegan |
Lehekülgede arv: | 368 |
Ilmumisaasta: | 2009 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.