1

Whiteness Interrupted: White Teachers and Racial Identity in Predominantly Black Schools

Täpsustused:
Autor: Marcus Bell
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15682479
2916
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

30. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. maist

000

Unisend pakiautomaat

30. maist

000

Postkontor

30. maist

000

Kuller

30. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

30. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. maist

000

Unisend pakiautomaat

30. maist

000

Postkontor

30. maist

000

Kuller

30. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Whiteness Interrupted: White Teachers and Racial Identity in Predominantly Black Schools

In Whiteness Interrupted Marcus Bell presents a revealing portrait of white teachers in majority-black schools in which he examines the limitations of understandings of how white racial identity is formed. Through in-depth interviews with dozens of white teachers from a racially segregated, urban school district in Upstate New York, Bell outlines how whiteness is constructed based on localized interactions and takes a different form in predominantly black spaces. He finds that in response to racial stress in a difficult teaching environment, white teachers conceptualized whiteness as a stigmatized category predicated on white victimization. When discussing race outside majority-black spaces, Bell's subjects characterized American society as postracial, in which race seldom affects outcomes. Conversely, in discussing their experiences within predominantly black spaces, they rejected the idea of white privilege, often angrily, and instead focused on what they saw as the racial privilege of blackness. Throughout, Bell underscores the significance of white victimization narratives in black spaces and their repercussions as the United States becomes a majority-minority society.
Marcus Bell presents a revealing portrait of white teachers in a majority Black schools to outline how white racial identity is constructed based on localized interactions and the ways whiteness takes a different form in predominantly Black spaces.

Üldine tooteinfo: Whiteness Interrupted: White Teachers and Racial Identity in Predominantly Black Schools

Kauba ID: 15682479
Kategooria: Ajalooraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,39 kg
Kirjastus: Duke University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Ajalooline
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Marcus Bell
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Whiteness Interrupted: White Teachers and Racial Identity in Predominantly Black Schools
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki