Autor: | Charlie Mansfield, Jasna Potocnik Topler |
Lehekülgede arv: | 168 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Kauba ID: | 16938489 |
* The first book to connect place branding and travel writing, building on the increased emphasis on storytelling in tourism marketing. * Adopts a reflective approach, encouraging the reader to apply and experiment with different ideas and techniques. * Makes a significant contribution to mapping and defining the subject, drawing together a range of methodological approaches.
Kauba ID: | 16938489 |
Kategooria: | Ajalooraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Taylor & Francis Ltd |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Ajalooline |
Autor: | Charlie Mansfield, Jasna Potocnik Topler |
Lehekülgede arv: | 168 |
Ilmumisaasta: | 2022 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.