1

Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost

Täpsustused:
Autor: Jeremy Black
Lehekülgede arv: 320
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 12932806
1816
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
2759
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

8. maist

199

Omniva pakiautomaat

8. maist

219

SmartPosti pakiautomaat

8. maist

259

Kuller

8. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

8. maist

199

Omniva pakiautomaat

8. maist

219

SmartPosti pakiautomaat

8. maist

259

Kuller

8. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
2759
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost

A concise, accessible account of strategy and the Second World War. How the war was won . . . and lost..In 1941, the Second World War became global, when Nazi Germany attacked the Soviet Union; Japan attacked the United States at Pearl Harbor; and Germany declared war on the United States.In this timely book, which fills a real gap, Black engages with the strategic issues of the time - as they developed chronologically, and interacted - and relates these to subsequent debates about the choices made, revealing their continued political resonances.Beginning with Appeasement and the Soviet-German pact as key strategic means, Black examines the consequences of the fall of France for the strategies of all the powers. He shows how Allied strategy-making was more effective at the Anglo-American level than with the Soviet Union, not only for ideological and political reasons, but also because the Americans and British had a better grasp of the global dimension.He explores how German and Japanese strategies evolved as the war went badly for the Axis powers, and discusses the extent to which seeking to mould the post-war world informed Allied strategic choices from 1943 onwards, and the role these played in post-war politics, notably in the Cold War. Strategy was a crucial tool not only for conducting the war; it remains the key to understanding it today.

Üldine tooteinfo: Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost

Kauba ID: 12932806
Kategooria: Ajalooraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: Little, Brown Book Group
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jeremy Black
Lehekülgede arv: 320
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(945 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

28. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
2759