Autor: | Thomas Sheehan |
Lehekülgede arv: | 370 |
Ilmumisaasta: | 2014 |
Kauba ID: | 15574644 |
Making Sense of Heidegger presents a radically new reading of Heidegger's notoriously difficult oeuvre. Clearly written and rigorously grounded in the whole of Heidegger's works, Thomas Sheehan's latest book argues for the unity of Heidegger's thought on the basis of three theses: that his work was phenomenological from beginning to the end; that 'being' refers to the meaningful presence of things in the world of human concerns; and that what makes such intelligibility possible is the existential structure of human being as the thrown open or appropriated 'clearing'. Sheehan offers a compelling alternative to the classical paradigm that has dominated Heidegger research in the last half-century, as well as a valuable retranslation of the key terms in Heidegger's lexicon. This important book opens a new path in phenomenology that will stimulate dialogue within Heidegger Studies, with philosophers outside the phenomenological tradition, and with scholars in theology, literary criticism and existential psychiatry.
Kauba ID: | 15574644 |
Kategooria: | Ajalooraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,46 kg |
Kirjastus: | Rowman & Littlefield International |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Ajalooline |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Thomas Sheehan |
Lehekülgede arv: | 370 |
Ilmumisaasta: | 2014 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.