1

Jan Tschichold and the New Typography: Graphic Design Between the World Wars

Täpsustused:
Autor: Paul Stirton
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 19435228
4102
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4524
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

2. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

2. maist

000

Postkontor

2. maist

000

Kuller

2. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

2. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

2. maist

000

Postkontor

2. maist

000

Kuller

2. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
4524
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Jan Tschichold and the New Typography: Graphic Design Between the World Wars

An original account of the life and work of legendary designer Jan Tschichold and his role in the movement in Weimar Germany to create modern graphic design
An original account of the life and work of legendary designer Jan Tschichold and his role in the movement in Weimar Germany to create modern graphic design Richly illustrated with images from Jan Tschichold’s little-known private collection of design ephemera, this important book explores a legendary figure in the history of modern graphic design through the artists, ideas, and texts from the Bauhaus that most influenced him. Tschichold (1902–1974), a prolific designer, writer, and theorist, stood at the forefront of a revolution in visual culture that made printed material more elemental and dynamic. His designs were applied to everyday graphics, from billboard advertisements and business cards to book jackets and invoices. This handsome volume offers a new understanding of Tschichold’s work, and of the underlying theories of the artistic movement he helped to form, by analyzing his collections: illustrations, advertisements, magazines, and books by well-known figures, such as Kurt Schwitters, El Lissitzky, Aleksandr Rodchenko, and László Moholy-Nagy, and lesser-known artist-designers, including Willi Baumeister, Max Burchartz, Walter Dexel, and Piet Zwart. This book also charts the development of the New Typography, a broad-based movement across Central Europe that included “The Ring,” a group formed by Schwitters in 1927. Tschichold played a crucial role in defining this movement, documenting the theory and practice in his most influential book, The New Typography (1928), still regarded as a seminal text of graphic design.

Üldine tooteinfo: Jan Tschichold and the New Typography: Graphic Design Between the World Wars

Kauba ID: 19435228
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Yale University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Paul Stirton
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Jan Tschichold and the New Typography: Graphic Design Between the World Wars
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Jan Tschichold and the New Typography: Graphic Design Between the World Wars

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(914 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

23. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
4524

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos