1

Hanzi*Kanji*Hanja 2: Graphic Design with Contemporary Chinese Typography

Täpsustused:
Autor: Victionary
Lehekülgede arv: 304
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13987341
3760
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
5760
-
7146
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

13. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

13. maist

000

Postkontor

13. maist

000

Kuller

13. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

13. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

13. maist

000

Postkontor

13. maist

000

Kuller

13. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
5760 7539
KATARATA
5799
EasyShop
7146
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Hanzi*Kanji*Hanja 2: Graphic Design with Contemporary Chinese Typography

The age of the internet and media have brought about a growing interest in Asian culture and its various languages across the region. Han characters in particular, which are applied in Chinese, Japanese and Korean contexts respectively as three branches of the same written system, are becoming more than text-based communication devices. Due to the structure of the characters themselves, they are being utilised as flexible design elements that bring abstract visual concepts to life in breaking the barriers between the East and the West. As a follow-up to the original release in 2015, Hanzi*Kanji*Hanja 2 focuses more on the former (i.e. Hanzi) through over 100 projects that give the ancient type form a fresh and modern facelift. Like its predecessor, the book comprises logotypes and their applications to offer readers a closer insight into the art of the strokes; as well as a showcase of brand identities, posters, packaging, advertisements and the like - expanded further with case studies and interviews to serve as an inspiring reference point for designers of all cultures.

Üldine tooteinfo: Hanzi*Kanji*Hanja 2: Graphic Design with Contemporary Chinese Typography

Kauba ID: 13987341
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,9 kg
Tüüp: Kirjandus
Kirjastus: Victionary
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Victionary
Lehekülgede arv: 304
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Hanzi*Kanji*Hanja 2: Graphic Design with Contemporary Chinese Typography
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Hanzi*Kanji*Hanja 2: Graphic Design with Contemporary Chinese Typography

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.3
(925 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

6. maist

000
Võimalikud tarneviisid
5760 7539
Müüja: KATARATA 4.6
(2117 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

6. maist

000
Võimalikud tarneviisid
5799
Müüja: EasyShop 4.4
(954 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

2. maist

000
Võimalikud tarneviisid
7146

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos