1

Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art

Täpsustused:
Autor: Miryam Sas
Lehekülgede arv: 320
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15699159
3249
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
5368
-
6255
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

6. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

6. maist

000

Postkontor

6. maist

000

Kuller

6. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

6. maist

000

SmartPosti pakiautomaat

6. maist

000

Postkontor

6. maist

000

Kuller

6. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
5368 7019
KATARATA
5399
EasyShop
6255
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art

"In Feeling Media, Miryam Sas draws on experimental animation, postwar media theory, photography, and contemporary visual art to explore the potentialities and limitations of media theory and media art in Japan. The book aims to open media studies and affect theory to deeper engagement with works and theorists outside Euro-America by offering a detailed exploration of the critical discourses and artistic practices of both influential as well as lesser-known theorists and artists. Through case studies, Feeling Media proposes an emergent framework of analysis for the humanities that the author terms the "affective scale." The book reads Japanese media theory as working thought, taking into account its complexity and global interconnectedness while resisting reductive linkages to dominant Euro-American theory. The book also performs a historiographic experiment, viewing two key periods of rapid media transformation in relation to one another, while attending to disparities and disjunctures between them"--
Miryam Sas explores the potentialities and limitations of media theory and media art in Japan, showing how artists and theorists reframe ideas about collectivity, community, and connectivity.
In Feeling Media Miryam Sas explores the potentialities and limitations of media theory and media art in Japan. Opening media studies and affect theory up to a deeper engagement with works and theorists outside Euro-America, Sas offers a framework of analysis she calls the affective scale—the space where artists and theorists work between the level of the individual and larger global and historical shifts. She examines intermedia, experimental animation, and Marxist theories of the culture industries of the 1960s and 1970s in the work of artists and thinkers ranging from filmmaker Matsumoto Toshio, photographer Nakahira Takuma, and the Three Animators' Group to art critic Hanada Kiyoteru and landscape theorist Matsuda Masao. She also outlines how twenty-first-century Japanese artists—especially those responding to the Fukushima disaster—adopt and adapt this earlier work to reframe ideas about collectivity, community, and connectivity in the space between the individual and the system.

Üldine tooteinfo: Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art

Kauba ID: 15699159
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,52 kg
Tüüp: Tarbekunst
Kirjastus: Duke University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Miryam Sas
Lehekülgede arv: 320
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Feeling Media: Potentiality and the Afterlife of Art

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.3
(906 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

28. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
5368 7019
Müüja: KATARATA 4.6
(2054 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

28. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
5399
Müüja: EasyShop 4.4
(923 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

23. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
6255

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos