1

Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.

Täpsustused:
Autor: Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 14070416
4997
Müüja: EasyShop 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
5543
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

21. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. aprillist

000

Postkontor

21. aprillist

000

Kuller

21. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

21. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

21. aprillist

000

Postkontor

21. aprillist

000

Kuller

21. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
5543 6299
Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.

Editorial Design: Digital and Print is a comprehensive guide to the traditional and digital skills that a designer will need for a future career in visual journalism today – the design of magazines and newspapers for a wide variety of markets.Generously illustrated, including case studies, practical exercises and tips, and examples of best practice; profiles of individual designers include Mark Porter, Scott Dadich, and Janet Froelich. The book explains the fundamentals of editorial design and layout. Subjects covered include current and emerging digital formats, branding, how to create layouts, handling copy and images, design and production skills, and trends in editorial design.With insider advice and opinions from leading contemporary designers, the book is a practical reference and learning resource that will teach readers everything they need to know to reach the top of the profession. The new edition of this book shows how editorial design has adapted to the online and digital world.

Üldine tooteinfo: Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.

Kauba ID: 14070416
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,19 x 0,23 m, 0,68 kg
Tüüp: Disain
Kirjastus: Laurence King Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Editorial Design: Digital and Print 2nd ed.

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2047 ostja hinnangud)
-12%

Omniva pakiautomaat

23. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
5543 6299

Parimad pakkumised müüjalt EasyShop