Autor: | Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra |
Lehekülgede arv: | 240 |
Ilmumisaasta: | 2014 |
Kauba ID: | 14070416 |
Editorial Design: Digital and Print is a comprehensive guide to the traditional and digital skills that a designer will need for a future career in visual journalism today – the design of magazines and newspapers for a wide variety of markets.Generously illustrated, including case studies, practical exercises and tips, and examples of best practice; profiles of individual designers include Mark Porter, Scott Dadich, and Janet Froelich. The book explains the fundamentals of editorial design and layout. Subjects covered include current and emerging digital formats, branding, how to create layouts, handling copy and images, design and production skills, and trends in editorial design.With insider advice and opinions from leading contemporary designers, the book is a practical reference and learning resource that will teach readers everything they need to know to reach the top of the profession. The new edition of this book shows how editorial design has adapted to the online and digital world.
Kauba ID: | 14070416 |
Kategooria: | Kunstiraamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,02 x 0,19 x 0,23 m, 0,68 kg |
Tüüp: | Disain |
Kirjastus: | Laurence King Publishing |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Pehme |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Cath Caldwell, Yolanda Zappaterra |
Lehekülgede arv: | 240 |
Ilmumisaasta: | 2014 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.