1

Data-driven Graphic Design: Creative Coding for Visual Communication

Täpsustused:
Autor: Andrew Richardson
Lehekülgede arv: 196
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 20486273
Ainult äpis! Saad kuni 4x rohkem Kaup24-eurosid!*
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 692 x 60 kuus
18322
18322
692 / kuus
või
3 6108
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

30. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. juunist

000

Unisend pakiautomaat

30. juunist

000

Postkontor

30. juunist

000

Kuller

30. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

30. juunist

000

SmartPosti pakiautomaat

30. juunist

000

Unisend pakiautomaat

30. juunist

000

Postkontor

30. juunist

000

Kuller

30. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Data-driven Graphic Design: Creative Coding for Visual Communication

Digital technology has not only revolutionized the way designers work, but also the kinds of designs they produce. The development of the computer as a design environment has encouraged a new breed of digital designer; keen to explore the unique creative potential of the computer as an input/output device. Data-driven Graphic Design introduces the creative potential of computational data and how it can be used to inform and create everything from typography, print and moving graphics to interactive design and physical installations. Using code as a creative environment allows designers to step outside the boundaries of commercial software tools, and create a set of unique, digitally informed pieces of work. The use of code offers a new way of thinking about and creating design for the digital environment.Each chapter outlines key concepts and techniques, before exploring a range of innovative projects through case studies and interviews with the artists and designers who created them. These provide an inspirational, real-world context for every technique. Finally each chapter concludes with a Code section, guiding you through the process of experimenting with each technique yourself (with sample projects and code examples using the popular Processing language supplied online to get you started).

Üldine tooteinfo: Data-driven Graphic Design: Creative Coding for Visual Communication

Kauba ID: 20486273
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Bloomsbury Publishing Plc
Raamatu keel: Inglise keel
Autor: Andrew Richardson
Lehekülgede arv: 196
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Data-driven Graphic Design: Creative Coding for Visual Communication
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Data-driven Graphic Design: Creative Coding for Visual Communication


Parimad pakkumised müüjalt EasyShop