Autor: | Martin Parr, WassinkLundgren, Gu Zheng, Raymond Lum, Ruben Lundgren, Stephanie H. Tung, Gerry Badger |
Lehekülgede arv: | 448 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Kauba ID: | 16252804 |
Newly revised histories of photography as recorded via the photobook have added enormously to our understanding of the medium’s culture, particularly in places that are often marginalized, such as Latin America and Africa. However, until now, only a handful of Chinese books have made it onto historians’ short lists. Yet China has a fascinating history of photobook publishing, and The Chinese Photobook reveals for the first time the richness and diversity of this heritage. Now available in a smaller size, this more accessibly priced hardcover edition is based on a collection compiled by Martin Parr and Beijing- and London-based Dutch photographer team WassinkLundgren. And while the collection was inspired initially by Parr’s interest in propaganda books and in finding key works of socialist realist photography from the early days of the Communist Party and the Cultural Revolution era, the selection of books includes key volumes published as early as 1900, as well as contemporary volumes by emerging Chinese photographers.
Kauba ID: | 16252804 |
Kategooria: | Fotograafia raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Kirjastus: | Aperture |
Raamatu keel: | Inglise |
Kaane tüüp: | andmed puuduvad |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Martin Parr, WassinkLundgren, Gu Zheng, Raymond Lum, Ruben Lundgren, Stephanie H. Tung, Gerry Badger |
Lehekülgede arv: | 448 |
Ilmumisaasta: | 2016 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.