Autor: | Paul Jackson |
Lehekülgede arv: | 128 |
Ilmumisaasta: | 2014 |
Kauba ID: | 12282801 |
Provides step-by-step instructions for creating three-dimensional structures from two-dimensional paper cards, and demonstrates how readers can adapt techniques to use in their own creations.
Introducing techniques for making pop-ups from one sheet of card, the third title in this series on paper engineering takes folding techniques into the third dimension.Each chapter introduces a new technical idea and show how that technique can be adapted in many different ways, or combined with techniques from earlier chapters. These 3-D techniques can be incorporated into any design where typography and/ or illustration are used, including mail-shots, personal publicity, invitations, business cards, and greetings cards. With their emphasis on surface design over complex cutting, the pop-ups have an instant appeal for designers.Following the elegant, easy-to-follow style of Paul Jackson's other titles for Laurence King,Cut and Fold Techniques for Pop-Up Designs is an essential resource for marketing professionals and design students.
Kauba ID: | 12282801 |
Kategooria: | Tervislik eluviis ja toitumine |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,01 x 0,22 x 0,22 m, 0,45 kg |
Kirjastus: | Laurence King Publishing |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Kaane tüüp: | Täpsustamata |
Vorming: | Traditsiooniline raamat |
Tüüp: | Täpsustamata |
Raamat väljavõttega: | Ei |
Autor: | Paul Jackson |
Lehekülgede arv: | 128 |
Ilmumisaasta: | 2014 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.