Kohaletoimetamine
1. KOHALETOIMETAMINE MAAILMA. (V.a mõned riigid ja APO/FPO)
2. Tellimused töödeldakse õigeaegselt pärast makse kinnitamist.
3. Saadame ainult kinnitatud tellimuse aadressidele. Teie tellimuse aadress PEAB VÕTMA KOHTUMA teie tarneaadressiga.
4. Kuvatud pildid ei ole tegelik üksus ja on ainult teie kasutamiseks.
5. TEENUSE TRANSIIDI AJA määrab vedaja, välja arvatud nädalavahetused ja pühad. Transiidiaeg võib erineda, eriti puhkuseperioodil.
6. Kui te ei ole tellimust 30 päeva jooksul pärast maksmist kätte saanud, võtke meiega ühendust. Jälgime teie tellimust ja võtame teiega esimesel võimalusel ühendust. Meie eesmärk on klientide rahulolu
7. Tarneaeg:
Tagastamine ja raha tagastamine
1. Teil on meiega ühendust võtmiseks aega 7 päeva ja selle tagastamiseks 30 päeva alates kättesaamise kuupäevast. Kui teil on toode üle 7 päeva, loetakse see kasutatuks ja ME EI VÄLJA TEILE TAGASI EGA VAHETUST. ERANDID POLE
Müüja ja ostja katavad poole saatmiskuludest.
2. Kõik tagastused PEAVAD OLEMA ORIGINAALPAKENDIS NING TE PEATE ESITAMA SAATMISE JÄLGIMISE NUMBRI, KONKREETSE TAGASTAMISE PÕHJUSE JA TELLIMUSE ID.
3. Tagastame TEIE TÄISVÕIDUD PAKKUMISE SUMMA, kui olete kauba kätte saanud originaalseisundis ja pakendis koos kõigi komponentide ja tarvikutega, KUI NII Ostja kui Müüja tühistavad tehingu alates . VÕI võid valida asendaja.
4. Kui toode(d) ei vasta reklaamile, katame kõik saatmiskulud.
Garantii
1. Tootja piiratud 12-kuuline garantii defektsete esemete vastu (välja arvatud pärast kättesaamist kahjustatud ja/või väärkasutatud esemed). Lisatarvikutele kehtib garantii 3 kuud.
2. Defektsetest asjadest PEAB teavitama ja tagastama garantiiaja jooksul (võimalusel originaalpakendis). Peate meile ütlema, milles on defekt, ja esitama oma tellimuse numbri. ME EI PARANDA EGA ASENDA GARANTII VÄLJA OLEVAID ESTEID.
Tellides nõustute kõigi ülaltoodud põhimõtetega.
Tagasiside
Säilitame kõrged viimistletud standardid ja püüdleme 100% klientide rahulolu poole. rahulolu
Tagasiside on väga oluline. Võtke meiega viivitamatult ühendust ENNE neutraalse või negatiivse tagasiside jätmist, et saaksime teid rahuldada.
Me ei saa probleeme lahendada, kui me neist ei tea